7 Şubat 2009 Cumartesi

MİMLENMİŞİM " ANKET"

Kızlarım beni "MİM" lemişler demiştim bu da Betty kızımın mimine cevaptır. Betty bir anketle mimlemiş. Asırlardır anketle karşılaşmadığım için bu mime cevap vermem biraz geç oldu.















yaptığım 4 iş

*bankacılık
*öğretmenlik
*şifacılık
*yaşam koçluğu


defalarca izleyebileceğim 4 film

* casablanca
* tanrıyla sohbet
*başkalarının hayatı
* ferzan özpetek filmleri (cahil periler)


yaşadığım 4 yer
*ankara
*istanbul
*izmir
*düsseldorf

tatil için gittiğim 4 yer
*kaş
*bodrum
*foça
*arnavutköy ( bizim köy)

en sevdiğim 4 yemek
* köfte-patates
*makarna (her çeşit)
*zeytinyağlılar ( hepsiciği)
* hamsi

hemen şimdi olmak isteyeceğim 4 yer
*kızımla dipdibe olacağım her yer
* annemle başbaşa olacağım her yer
* yatağımla yorganımın arası (uykumu alamadım)
* dostlarla muhabbet sofrası

bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer

*amazon ormanları
*akdeniz
*ege
*marmara ( kızımla buluşmak için)

teşekkürler kuzucuğum değişiklik oldu. Unutmuşum anket yapmayı....
anketi seven herkes üzerine alınabilir efendim....
sevgiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder