14 Aralık 2008 Pazar

Aşka aşık kadınlar...

Aşka aşık kadınlar vardır bilirsiniz... Karşısındaki önemlidir önemli olmasına da onlar bizatihi aşkın kendisine aşıklardır. O pırpırlanma haline, o yüksek adrenalinle gezinmeye, dudakların heran fiyonk gibi olmasına, mutlu uyanmalara, yanındayken bile özlemelere, kendine, evine, yemek yapmaya özen göstermelere pırıl pırıl, mırıl mırıl olmalara aşıktır onlar.
İşin bilimsel yanını bilim adamları araştırsın yani neden bazıları böylediri onlar araştıradursunlar, ben kendi nedenimi biliyorum. Çünküüüü benim annem bir aşk çocuğu, anneannem ve dedemin aşk ürünü annem. Ve ben bir aşk çocuğuyum. Babamla annemin güzel aşklarının ürünlerinden biriyim.
Şimdi benim kızım yazılarında hayıflanıp duruyor ya ben neden böyleyim bıdı bıdı diye. Öylesin çünkü sen de bir aşk çocuğusun kuzucuğum. Aşk biz 4 nesil büyücü kadınların birbirlerine bıraktıkları tek mirastır.
Bir mirasyedi gibi keyfini çıkar. Şu giderek tuhaflaşan dünyada, ortalıkta çiçeğe- böceğe, buluta yağmura, kuşlara-kelebeklere, gün doğumu- gün batımlarına, mutlu,sevgili ve aşkla bakan birileri de kalsın. Ananın ak sütü gibi helal olsun kızım,güle güle yaşa...

1 yorum:

  1. Annem be, mahfettin beni.
    Hüngür :)
    Mutluluk gözyaşı evet, iyi ki sana "kız" olmuşum ki ben...

    YanıtlaSil