28 Aralık 2008 Pazar

Bolluk üzerine 3

Bazı gazetelerin köşe yazarlarının bitmek bilmez günlüklerine benzemeye başladı bu konu ama bolluk üzerine söyleyeceklerim, aklıma gelenler bitmedikçe devam edeceğe benziyor.
YIL 2004 aylardan Mayıs ben bir ayrılık yaşadım. Nedenini anlıyordum ama bunun benim büyümemle ilgisini kavrıyamıyordum. Manevi bir yoksunluk hissine girmiştim ve soruyordum "Neden" diye sürekli.. ve o yoksunluk beni maddedeki yoksunluğa da götürdü. Babamı kaybettim, kızım 40 gün hastanede yattı, maaşıma haciz kondu vs... Birgün yine derin derin düşünürken iç sesim cevap verdi, ki o iç sesin direk O"ndan geldiğini bildim o anda. RIZKIN BENDEN, RIZKIN GARANTİDE... KORKMA...
hani titredim ve kendime geldim denir ya aynen öyle oldu. Ve içimde bir sevinç, bir huzur, bir mutluluk anlatılamaz... O andan sonra da herşey değişmeye başladı çünkü ben yoksunluktan varlığa geçmiş, geçirilmiştim. Benimle bu olayları birlikte yaşayanlar çok iyi bilir 1 yıl hiç maaş almadan hayatımızı sürdürdük biz. Hem de hiç sıkılmadan. Bir yerlerden bir dolu paralar geldi ve yaşam sürdü... Rızkımın garantide olduğunu yaşayarak tekrar öğrendim. Evet korkuyu bıraktığın ve kendini O'ndan gelen akışa teslim ettiğin an herşeyin nasıl yolunda gittiğini görüyorsun. Bu inanmanın ötesinde, bu bilmek. Hani tv kumandasını eline aldığında bastığın anda çalışacağını hiç sorgulamadan bilirsin, ya da adını sorduklarında bilirsin hiç düşünmeden... işte öyle bilmek, emin olmak.. korkmadan, zihnin korku senaryolarına hiç aldırmadan BİLMEK...
Bilgelik yolcusu olmak şerdeki hayrı görmek, akışla yaşamak, teslimiyet ve bilmeyi öğretiyor insana... Gönül diler ki, bir sıkıntı geldiğinde anında o bilgiye geçebilelim. İşte o zaman gerçek anlamda Bilge oluruz belki....

Bu 3 yazının resimleri bizim bereketli bahçemizin meyveleridir.... Alın size Bolluk.... ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder