14 Nisan 2009 Salı

ÖDÜLÜM VAR.. ;))


Yaklaşık 4 aydır bir blogum var. Sevgili kızım Betty Puf Puf elleri ile anneciğine bir blog yaptı. Ben her beceriksizliğimde onun yardımını istedim. Daha yeni yeni alışıyorum sayılırken, blog dostlarımdan Sevgili Gülhan, bir yazımın altına not düşmüş "ödülünüz var" diye. Kendisine buradan çok teşekkür ediyorum ve bu ödülü, ilk ödül olarak ödüllüğüme alıyorum.
Şimdi ;yapılması gerekenleri yapalım.
1- Ödülü size veren kişinin linkini yazmalısınız.
Ben yazıyorum Sevgili Gülhan'ın linki http://www.gulhanca.com/
2- Ödül verdiğiniz kişileri yazmalısınız.
Benim ödüllerim Sevgili pembe kızlarım Betty Puf Puf ve Prety in Think'e olacak
3- Bu ödüle layık gördüğünüz kişilere bunu bildireceksiniz.
Şimdi koşup onlara haber vereceğim efendim...
Sevgilerimle....

BETTY PUF PUF PRETTY İN THİNK

4 yorum:

  1. Anaaaaaaaam benim anne puf puf um bana ödül mü vermiş, kurban olurum seni verene :)
    Teşekkür ederim annecim. :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim.Başarılarınızın devamını dilerim.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Kuzum,
    Seni çok seviyorum,kutluyor ve öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Enerji,
    Çok teşekkür ediyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil